Drogi - chodniki

Audyt: Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie dróg rowerowych - droga Toruń – Złotoria – Osiek

Powrót do audytu

Nazwa formularzaPoprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie dróg rowerowych - droga Toruń – Złotoria – Osiek - drogi rowerowe
pełna nazwa(brak wartości)
lokalizacja długość geograficzna początkowa52.99803750458343
lokalizacja szerokość geograficzna początkowa18.70153076076508
lokalizacja długość geograficzna końcowa52.9235879896156
lokalizacja szerokość geograficzna końcowa18.788585376739547
badany odcinek12.6
badany odcinek: od Złotoria
badany odcinek: do Osiek
Chodnik na odcinku:(brak wartości)
chodnik drogą łączoną dla pieszych i rowerzystówTak
wyodrębniona ścieżka rowerowaNie
droga rowerowa odróżnialna od chodnikaNie
obniżone krawężniki przy wyjazdach z bram itp.Tak
krawężniki przy wyjazdach z bram itp. oznaczone kontrastem faktury i koloruNie
brak przeszkód na chodnikach (nierówności, budki telefoniczne itp.)Nie
wysokość najniżej zaczynającego się znaku drogowego/informacyjnego (w metrach)2.0
nawierzchnia mieszana1
Chodnik wykonany z(brak wartości)
duża kostka brukowaNie
drobna kostka brukowaNie
płyta betonowaNie
płyty granitoweNie
asfaltNie
kocie łbyNie
Uwagi

Tablica informacyjna
Tablica informacyjna

Początek drogi rowerowej - Złotoria
Początek drogi rowerowej - Złotoria

Ciągłość drogi rowerowej i obniżone krawężniki na wjeździe do posesji
Ciągłość drogi rowerowej i obniżone krawężniki na wjeździe do posesji

Zmiana strony przebiegu drogi rowerowej
Zmiana strony przebiegu drogi rowerowej

Koniec drogi rowerowej na skrzyżowaniu
Koniec drogi rowerowej na skrzyżowaniu

Koniec drogi rowerowej podczas zmiany strony jej przebiegu
Koniec drogi rowerowej podczas zmiany strony jej przebiegu

Przejazd pod mostem autostradowym
Przejazd pod mostem autostradowym

Wjazd na teren Lasów Państwowych - zmiana nawierzchni
Wjazd na teren Lasów Państwowych - zmiana nawierzchni

Jedno z dwóch miejsc odpoczynku na trasie
Jedno z dwóch miejsc odpoczynku na trasie

Wzniesienie (nachylenie: 4cm/40cm)
Wzniesienie (nachylenie: 4cm/40cm)

Koniec drogi na skrzyżowaniu
Koniec drogi na skrzyżowaniu

Początek drogi rowerowej - ubytki w nawierzchni
Początek drogi rowerowej - ubytki w nawierzchni

Zmiana drogi rowerowej na ciąg pieszo-rowerowy
Zmiana drogi rowerowej na ciąg pieszo-rowerowy